first week @ STM - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van J.N Kanters - WaarBenJij.nu first week @ STM - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van J.N Kanters - WaarBenJij.nu

first week @ STM

Door: Jua

Blijf op de hoogte en volg J.N

06 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

* voor de mensen die het (nog) niet wisten...ik ben vanaf 28juli voor 6maanden op St Maarten om stage te lopen...sorry dat jullie me moeten gaan missen! :D

enn inderdaad ik had gezegd dat ik geen weblog zou aanmaken en iedereen gewoon zou mailen maaaar toen iedereen erom vroeg leek het me toch makkelijker :D

Ik loop trouwens stage bij Princess Heights (www.princessheights.com) waar alle stagaires op de office werken en dus gewoon simpel werken verrichten, mensen inchecken, outchecken, reserveringen maken, problemen oplossen etc.Daarnaast hebben Lonneke & ik onze afstudeeropdracht: het verbeteren van de kwaliteit van de facilities department (structuur aanbrengen).

duss om met de reis te beginnen..ik nam dinsdag de 28ste om kwart over 8 de trein naar schiphol met ritas en tyron. op schiphol aangekomen heb ik maar gelijk ingecheckt,, de emoties werden ons teveel hahaha
ik heb eigenlijk geslapen totdat ik kon boarden.
De vliegreis was op zich wel te doen, maar echt lekker slapen zat er helaas niet in. (kinderen voor en naast me)

Op St Maarten was het echt te warm gewoon, ik werd opgehaald door de "ex-stagaires" en ze hebben me gelijk naar het appartement gebracht.
Appartement is wel te doen, 2 kamers een keukentje, badkamertje en soort van woonkamertje.

Donderdag kwamen de andere 3 stagaires waarmee ik het appartement deel. Ik zit trouwens samen met Lonneke op de bovenste verdieping en de andere 2 (anna en bianca) hebben zeg maar hetzelfde appartement alleen dna onder ons.
Had ik trouwens al verteld dat we in onze backyard gewoon een zwembad hebben?!? echt superchill!

Vrijdag zijn we met het dollarbusje (stopt midden op de weg, je mag in-en uitstappen wanneer je wilt) naar Philipsburg gegaan en hebben daar een beetje gewinkeld en op het strand gelegen. Wij vonden het strand al mooi, maar van wat we hebben gehoord is dat een van de minste stranden...dus we zijn benieuwd.

Vanaf het weekend zijn we allemaal alweer aan het werk...maar is wel chill. we werken in shifts of van 8:00-5:00 of van 1:00-22:00uur. verder hebben we nog niet echt veel bijzonders gedaan,we moeten er allemaal nog een beetje inkomen haha. we zijn naar wat strandjes geweest, uiteten 2x uitgeweest.

We zijn trouwens druk op zoek naar een auto (die heb je duidelijk nog om anywhere te komen hier) maaaaar wij hebben natuurlijk een max dat we eraan willen besteden en tot nu toe hebben we nog geen succes.

Ik ga trouwens binnenkort een camera kopen, tenminste de huisbaas gaat em kopen want dan is ie waarschijnlijk nog goedkoper dan dat ze zijn.
Oja we wonen dus in het appartement achter het huis van een medewerkster van het hotel. ze hebben 2 dochters en zijn allemaal heel aardig dusjaa.

Zodra ik mn camera heb, maak ik overal foto's van... Oja zoals de meesten weten ben ik 29 september jarig. Kaarten kunnen naar het volgende adres gestuurd worden:
Princess Heights
Pobox 5348
Philipsburg
Sint Maarten
Netherlands Antilles

Mijn mobiele nummer van hier is: 599-554-3872.
We kunnen ook skypen, mijn gebruikersnaam is juanitakanters duss if you want to, add me!

Don't forget, het is hier 6uur vroeger dan in Hollanda.

  • 07 Augustus 2009 - 12:17

    Jeffrey:

    see dushi!!
    valt me van je tegen dacht dat je gelijk eerste dag hele eiland zou onderzoeken G.
    ya got my textmessage?
    xx jeff

  • 07 Augustus 2009 - 12:27

    Gio:

    jeff moest natuurlijk weer als eerste reageren,bastard!
    maar klinkt goed pik. moest je trouwens de groeten doen van mn ma en zeggen dat je voorzichtig moest zijn :P anyways miss you already kus

  • 08 Augustus 2009 - 13:20

    Ali:

    chickieeeee!
    dus toch maar een weblog, i knew it!
    dus alles gaat lekker daar? you know that we miss you right...
    schiet maar op met die camera, because i wanna see everything!
    kusj

  • 09 Augustus 2009 - 15:57

    Nando:

    PLATJEEE

    hows life dude!
    ik begin je nu wel te missen hoor,
    leuk verhaaltje men.!

    ik ben trouwens gewoon in spanje gebleven tot de 19de dus ik blijf nog 10 dagen (H) lekekr chillen enzo
    we hebben in playa een soort van nieuwe O gevonden echt chille tent ( dat is die tent waar je met die bus moet heengaan voor black & white),
    is het daar nog een beetj uit te houden zonder mij ?
    ik hoor je snel dikke kus (K)

  • 10 Augustus 2009 - 09:35

    Eliii:

    Chickiii ik ben zoooo jaloers haha!
    Heb je trouwens gemaild.. tis maar dat je het weet!

    Have fun! Kus

  • 14 Augustus 2009 - 08:31

    Neef Eelco:

    Klinkt goed hoor!!!

    Ik blijf lezen!


  • 14 Augustus 2009 - 11:12

    DeWii:

    Dushiiiiiiiiii !!!

    ziet er weer heerlijk uit hoor!! goed geregeld..

    nice pics..ze zijn nog vrij normaal moet ik eerlijk toegeven!!

    kben uiteraard te lui om zo een mooie waarbenjij aan te maken zoals jij!!!

    nou talken snel wel weer..beetje jammer dat mijn smsjes niet aankomen..misschien als jij mij eerst smst dat het dan wel lukt!!

    +6281233918679

  • 14 Augustus 2009 - 13:53

    Valery:

    Hee darlin,

    Ziet er goed uit vooral dat zwembad!

    Gonna follow you!
    Have fun

    Dikke x

  • 14 Augustus 2009 - 20:50

    Tante Iek:

    hoy Jua. Wat leuk Jua zo'n reisverslag volgens mij heb je het best naar je zin. we gaan je volgen groetjes Ome hans en Tante Iek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

STM

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2010

only 4weeks left

08 December 2009

Puerto Rico

26 Oktober 2009

daytrip Anguilla

04 Oktober 2009

Onder invloed

09 September 2009

pictures
J.N

Actief sinds 01 Aug. 2009
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 16269

Voorgaande reizen:

28 Juli 2009 - 04 Februari 2010

STM

Landen bezocht: