fotos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van J.N Kanters - WaarBenJij.nu fotos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van J.N Kanters - WaarBenJij.nu

fotos

Door: Jua

Blijf op de hoogte en volg J.N

14 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

YEAH BABY!
eindelijk een camera gekocht... eerste foto's heb ik er net op gezet voor de nieuwsgierigen.

Als ik tijd heb zal ik de andere fotos erop zetten en even updaten ;)

• 14 Augustus 2009 - 09:50

Debby Kanters:

Hoi Juanita,
    Leuk dat je ons op deze manier mee laat genieten!
    Veel plezier daar! groetjes Debby

• 14 Augustus 2009 - 12:20

Suzanne:

Hee wijffiee, je bent dus goed aangekomen. Heb je het al een beetje naar je zin? Went vast snel! Geniet ervan
    x

• 14 Augustus 2009 - 13:53

Valery:

Zwembad WOW!

• 14 Augustus 2009 - 15:42

Joyce:

Tjahh... wat zal ik zeggen...

ZIET ER GOED UIT CHICK!!

geniet ervan he!!!

xxx

• 14 Augustus 2009 - 16:23

Fernando, Coen, Gino:

sjeeh G

leuk man die fotos ! ziet er super puik uit !
    mis je ons al een beetje :D

kusjeeeeeees

• 15 Augustus 2009 - 10:29

Tuba:

Hey Truus:)

Leuke foto's, maar k blijf nog steeds de mooiste je weet:P miss youuuuuu.xxxxx

• 15 Augustus 2009 - 12:48

RC:

Dushi,
    eindelijk some pics,looks nice! Je bent nog maar 2weken weg maar missen je sowieso al. Ik moest je een dikke pakkerd van eliza geven ;) ze vraagt wanneer je weer terug bent zodat je haar nagels weer kan lakken haha rustig aan and watch yourself. Ik denk aan je! X

• 16 Augustus 2009 - 12:25

Emil0u:

sssssjjjjjjjjjuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaa wij missen jouuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! hoe is het allemaal? wat leuk deze site j0h! wis ik helemaal niet! zal er elke dag op kijken!! leuk! l0ve y0u! hele dikke kus van ons!!!!!!!!!!

• 16 Augustus 2009 - 13:05

Hennie Kanters:

He Juanita wat leuk je verslag en de foto's wel uit te houden we blijven je volgen groetjes van ons allemaal

• 17 Augustus 2009 - 10:50

Wim,froukjans,dennis:

Hoi Jua,
    Wat gaaf zeg! Het ziet er echt super leuk uit allemaal! Je bent een kanjer dat je dit allemaal doet!
    Geniet er lekker van! We denken aan je!!
    Hele dikke kus van ons!

• 17 Augustus 2009 - 17:49

Fons En Joanne:

Heeeee nichie wauw das weer eens wat anders dan hier in Nederland. En JOEHOE een rose wc jua die had jij altijd al willen hebben. Het ziet er allemaal tof uit lieverd, nou ook de foto's plaatsen van lekkere chico's speciaal voor je tante haha. Mis jou dikke kus ook van opa en oma. Hier alles oké kanjer love you XXXX